SEPTIMA LUPUS - SEVEN WOLVES - SJU ULVARNA
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Liten ansökning från Chak.*Ansökan Godkänd*

Gå ner

Liten ansökning från Chak.*Ansökan Godkänd* Empty Liten ansökning från Chak.*Ansökan Godkänd*

Inlägg  Chak73 tis mar 23, 2010 12:40 pm

Namn:

Michael Medin

Karaktärsnamn:

Elfwin@Chak

Lite om dig själv (Intresse/ort/osv.):

Man som fyller hela 37 i november och som bor i Borås, är gift och har en son som är 4 år. Har varit trekkie/trekker sedan typ 1979 och när STO kom ut så slängde jag mig på luren till min svåger i USA som köpte en Collector's Edition till mig, därefter så slog jag till och köpte en Lifetime sub med så jag kan spela ostört. I övrigt så är jag en glad kille som är lätt att prata med och rolig att spela med. Spelar endast PvE för tillfället i STO, har dock kollat lite i olika forum för att utrusta mitt andra skepp för PvP. Är för tillfället RA 5 och är en Tac med en Star Cruiser och en Assault Cruiser...Nåt mer? Tveka inte att fråga!

Varför Septima Lupus?:

Är för tillfället med i en fleet som jag blev shanghajad i... Mitt i en strid med Borger så fick jag en invite och klickade fel och det verkade som dom gjorde så med fler, men jag beslöt att ge det en chans och den chansen har dom nu fått och jag vill byta pga jag tycker 300 okända människor är lite för mkt på en gång vill ju ha en chans att lära känna folk också. Byta vill jag göra till en svensk fleet just för jag vill prata/skriva svenska i chatt och voice...

Tidigare Erfarenheter (MMO's):

Spelar LotrO på servern Eldar, är officer i kinnet Svenska Krigare


PS: Jag reggade mig här på forumet med namnet Chak men det gick inte använda det i denna ansökan...

Chak73
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Liten ansökning från Chak.*Ansökan Godkänd* Empty Sv: Liten ansökning från Chak.*Ansökan Godkänd*

Inlägg  Fleet Admiral Singh tis mar 23, 2010 5:30 pm

Ansökan godkänd, välkommen
Fleet Admiral Singh
Fleet Admiral Singh
Gammelulv
Gammelulv

Antal inlägg : 172
Join date : 10-01-18
Age : 43
Ort : Västerås

https://septimalupus.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet