Ansökan om att gå med i Septima Lupus *Ansökan Godkänd*

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Ansökan om att gå med i Septima Lupus *Ansökan Godkänd*

Inlägg  Rivo i lör feb 13, 2010 11:57 pm

Namn: Martin
Karaktärsnamn: Rivo@Nightcloud
Ras: Joined Trill
Roll: Tactical Officer
Rank: Commander
Lite om dig själv (Intresse/ort/osv.): 29 år gammal Jobbar som Betong Maskinist men kör mest hjullastare på jobbet. Bor i Sölvesborg en liten stad i sveriges trädgård det vill säga Blekinge. Och i början på sommaren så quadruplas befolknings statistiken för stan på grund av Sweden Rock Festival vilket e nice men synd för mig när man skall till systemet o ölen e slut. Lyssnar på allt inom musik utom hipp hopp och RnB, Helst ska det vara Heavy Metal eller Euro Dance Music. Mer kan jag inte komma på annars e det bara till att fråga ut mig...
Varför Septima Lupus?: För det är ett helsvensk Flotta om inte jag misstar mig. Jag har varit i alldeles förmånga criss cross gillen med för många nationaliteter o för många missuppfattningar har det blivit hehe. Så detta kommer att bli en ny erfarenhet om det är bara på modersmålet.
Tidigare Erfarenheter (MMO's): Spelat Closed Beta & Open Beta WoW till WoTLK, Closed Beta WAR & WAR "Warhammer age of Reckoning" helt klart en av mina favorit mmorpgs. Annars så körde man mycket text baserade RPG´s när man hade 56k modemet o det gick slött vill jag lova.

Tack på förhand

Rivo
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Ansökan om att gå med i Septima Lupus *Ansökan Godkänd*

Inlägg  Fleet Admiral Singh i sön feb 14, 2010 12:31 am

Tjenare nightcloud, välkommen till SL hoppas du skall trivas!

Kör denna fina presentation som copy/paste till våran press tråd är du snäll, och kika gärna runt på forumet för lite info osv.

mvh

God Jakt,
Flott Admiral Singh Ärad Gammelulv

Fleet Admiral Singh
Gammelulv
Gammelulv

Antal inlägg : 172

http://septimalupus.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet