SEPTIMA LUPUS - SEVEN WOLVES - SJU ULVARNA
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Applikations Mall & Information

Gå ner

Applikations Mall & Information Empty Applikations Mall & Information

Inlägg  Fleet Admiral Singh tor feb 04, 2010 4:52 am

För att vi enkelt skall förstå vilka som är intresserade att join och vilka som är gäster & ambassadörer så skriv en ansökan efter att ni registrerat er.
Gör ni inte det ramlar det ner ett mail att någon har ansökt (registrerat forum account) vad skall då vi göra? För det är svårt att förstå vem det är
som har registerat sig då man bara ser ett nick, gör man dock en ansökan så förstår man enkelt att det är någon som vill joina.

Ansökan går också fortare att ta hand om då. Vi kan ju inte ge dem behörighet direkt så då placeras dom i en grupp vid namn gäst tills dom skrivit
en ansökan. Därefter tas dom hand om och blir meddelade av någon i SL med det ansvaret.

App Mall.

Namn:
Karaktärsnamn: namn@handle
Lite om dig själv (Intresse/ort/osv.):
Varför Septima Lupus?:
Tidigare Erfarenheter (MMO's):


Jag har upptäckt att med bara @handle tar det tid att skicka en invite då jag först behöver adda er till friendslist och sedan när ni är online skicka en invite.
Så skriv både er "mains" namn och erat handle är ni snälla.

VIKTIGT: Skicka ett PM till mig ang ditt name@handle eller skriv detta i våran post Flottilje Invite i main forumet och posta där. Detta är för att jag skall
kunna invita dig, skicka dock PMet bara om din app blir godkänd, om din app är godkänd är lätt att se. Då sista biten på er app-post slutar med *Applikation Godkänd*
det är enkelt att se.

mvh
Fleet Admiral Singh
Fleet Admiral Singh
Gammelulv
Gammelulv

Antal inlägg : 172
Join date : 10-01-18
Age : 44
Ort : Västerås

https://septimalupus.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet