SEPTIMA LUPUS - SEVEN WOLVES - SJU ULVARNA
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

2 posters

Gå ner

Ansökan om medlemsskap  *Ansökan Godkänd* Empty Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

Inlägg  kongo ons feb 10, 2010 4:15 pm

Namn: Mikael
Karaktärsnamn: Ghanta@kongo
Lite om mig själv: Tja.. jag är 37 år och bor alldeles utanför Göteborg på en liten Ö. Jobbar som teamledare på it-driften för alla sjukhus i västra götalandsregionen. Jag är väl ingen Trekkie direkt men man har ju växt upp med the original series Smile

Varför Septima Lupus?: Har aldrig varit med i någon svensk guild innan, men att kunna prata sitt modersmål för en gångs skull i ett mmo är ju guld!

Tidigare Erfarenheter: Jag har väl alltid spelat onlinespel, det började med mud's där jag lirade på ett svenskt mud som magikern scorpius efter detta har jag spelat en del mmorpgs, de som jag lagt ner mest tid på är EQ, AO, SWG, WOW, EVE och senast Fallen Earth, sen har man väl testat många fler.

Tja, det var väl det.

//Mikael

kongo
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ansökan om medlemsskap  *Ansökan Godkänd* Empty Sv: Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

Inlägg  Fleet Admiral Singh ons feb 10, 2010 5:43 pm

Välkommen till Septima Kongo.

Såg ingen registering för forumet? eller använde du ett annat namn än kongo? ifall du inte regga dig kan jag inte ge dig access, så tills det är ordnat så tar det ett tag med
invite. Fixar du det är du snäll? Så kan jag få in dig i flottan så fort som möjligt.

Jag loggar på lite senare själv, men det finns säkert någon snäll officer som kan fixa en ingame invite till dig. Om så inte blir fallet så fixar jag det så fort jag kommer online.
Fleet Admiral Singh
Fleet Admiral Singh
Gammelulv
Gammelulv

Antal inlägg : 172
Join date : 10-01-18
Age : 44
Ort : Västerås

https://septimalupus.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan om medlemsskap  *Ansökan Godkänd* Empty Sv: Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

Inlägg  @kongo ons feb 10, 2010 8:16 pm

Tjena

Jag reggade med detta kontot av bara farten, karashishi är det jag brukar använda.

//M

@kongo

Antal inlägg : 1
Join date : 10-02-10

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan om medlemsskap  *Ansökan Godkänd* Empty Sv: Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

Inlägg  Fleet Admiral Singh ons feb 10, 2010 8:39 pm

jag förstår välkommen till SL. Har skickat en invite ingame också.
Fleet Admiral Singh
Fleet Admiral Singh
Gammelulv
Gammelulv

Antal inlägg : 172
Join date : 10-01-18
Age : 44
Ort : Västerås

https://septimalupus.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ansökan om medlemsskap  *Ansökan Godkänd* Empty Sv: Ansökan om medlemsskap *Ansökan Godkänd*

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet